sobota, 4 czerwca 2011

a.png

Wbrew pozorom jestem cholerną optymistką, cieszącą się życiem. Mam gdzieś opinie innych, żyję własnym życiem, robię to, co mi się podoba a nie to, co mogłoby spodobać się innym, nie oglądam się za siebie. Jednak jak każdy normalny człowiek kocham, tęsknie, czasami płaczę. Nie widzę w tym nic dziwnego.

nie mów do mnie ''mała'', mała to jest Twoja pała, ja jestem niska ;)

najgorsze jest gdy odtrącasz na prawdę fajnego faceta, któremu na Tobie zależy tylko dlatego, że w głowie siedzi Ci frajer, który Cię zranił.
db10355000123c3c4d84e6e2[1].jpg

potrzebuję cię , tak jak ludzie potrzebują tlenu, tak jak rośliny potrzebują słońca, tak jak dzieci miłości, potrzebuję Cię. rozumiesz?

chciałam tylko powiedzieć, że kocham Cię czy coś. 

544353_Sans_titre_11[1].jpg

Brak komentarzy: