piątek, 3 czerwca 2011

Czekanie sprawia ból, zapomnienie sprawia ból. Lecz nie móc podjąć żadnej decyzji jest najdotkliwszym cierpieniem.
Chyba nawet gadu-gadu wie, że większość z Nas jest samotna - dodając w statusach opcję 'zbliż się do mnie' .

Silę się na obojętność, udaję, że mnie nie interesujesz, nie zadaję pytań, na które bardzo chcę znać odpowiedzi, unikam spotkań, chociaż Twoja twarz jest pierwszą, którą sobie przypominam każdego wieczora i poranka. Ale nie powiem Ci o tym, bo łudzę się, że któregoś dnia to Ty zrobisz to pierwszy.

Gdy jarają moi ludzie to z daleka czuć tą woń, płonie holenderski top który czuje cały blok. Dla niektórych to jest szok, za jointem pyka joint. Naturalny haj który daję mi tą moc.

A ja i tak kocham kolor Twoich oczu . ! <3
najgorsze rzeczy robi się podobno po pijaku . Wyobraź sobie człowieku , jaka musiałam być najebana , gdy się w Tobie zakochałam.

Brak komentarzy: