piątek, 3 czerwca 2011



Potrzebny jest czyjś uśmiech, aby samemu się uśmiechnąć.



Nie ma przypadków - są tylko piękne lub przykre niespodzianki.










Jestem Jokerem .. wygrywam w każdym przypadku.. jestem najsilniejszą kartą i dlatego się nie poddaję..











Zaczęłam nucić jakąś kretyńską piosenkę, tylko po to, aby nie usłyszał jak moje serce kołacze na Jego widok. Wolę wyjść na desperatkę śpiewającą 'pszczółkę Maję' na środku ulicy, niż na zakochaną. ♥





oraz bardziej zaczynamy się różnić .




Dziś tym co mówili "gimnazjum zmienia człowieka" przyznaje rację.



nadzieję wyślę poleconym listem ,zamiast znaczka nakleję uśmiech . < 3



Zdaję się, że odczuwam coś na kształt szczęścia. ♥
zastanawiałam się ostatnio co to jest damsko-męska przyjaźń. I już wiem. To najzwyczajnie na świecie gra wstępna do miłości, działająca w jedną stronę.






Włosy rozwiane plącze mi wiatr .










nie zdziw się, gdy któregoś poranka obudzisz się w klatce zamkniętej na 3 kłódki. po prostu boje się, że uciekniesz.





Come with me, come on.





brakuje mi wakacji . tego zapachu lata . wolności .siedzenia na dworze do późna .flirtów . wakacyjnych zdjęć , wspaniałych wspomnień ..


Dobra piosenka nie zmieni Twojego życia na lepsze , zmieni tylko Twój humor , a humor jest w stanie zmienic życie . Czy muzyka nie jest lekarstwem na wszystko ?

Brak komentarzy: