sobota, 4 czerwca 2011

On lepszy niż Paryż i gorąca czekolada ;) .

Uwielbiam czuć go w zasięgu mojego wzroku.

Spojrzała na Niego i szeptem powiedziala 'Kocham Cię', miała nadzieję, że nie usłyszy. On odwrócił się przytulił ją mocno i powiedział 'Ja Ciebie też'.

Pajęczyna miłości <3 .


ej dzieciak, nie bój się, będzie lepiej


Chciałabym Cię mieć na zawsze.. to moje jedyne marzenie. Innych nie posiadam.


Każda chwila jest sznasą,
by coś zmienić w swoim życiu.

Nic dwa razy się nie zdarza,ale są takie dni,
które za wszelką cenę chciałoby się przeżyć jeszcze raz.


A gdybym mogła to wszystko zmienić,gdybym choć na chwile dostała taką moc i siłę,
cofnęłabym się w czasie i zatrzymała się tam gdzie przeżyłam najlepsze chwile swojego życia.
Nic więcej nie pragnę.

 


łatwo jest wszystko spieprzyć,ale gorzej to naprawić.

 
jeżeli mnie obgadujecie za plecami, moglibyście
od razu zrobić mi masaż.


miiłość, wzajemny szacun i pokój


może się wszystko ułoży? może
znów będe w stanie pokochać

 

chyba jednak nie mogę o Tobie zapomnieć, bo
znaczysz dla mnie zaje.biście wiele


ja Ciebie szanuje. więc może czas, żebyś Ty
zaczął szanować mnie?

 

wiele razy marzyłam o zajebistym chłopaku.
poznając Ciebie zwątpiłam, że taki istnieje

Brak komentarzy: