piątek, 3 czerwca 2011


Potrzebuję Cię zajebiście mocno, i zdania nie zmienię.

a jedyne czego chcę, to byś mnie przytulił i powiedział, że będzie dobrze.

W moich myślach cały czas tylko ja i ty

Chce Cię mieć zawsze blisko mnie, bo z Tobą chce być na dobre i na złe, chce Cię poznawać z każdym nowym dniem, chce byś był każdym najmilszym snem, chce Tylko Ciebie! Tylko Ciebie Skarbie! dla Ciebie mogę walczyć, rozwalić całą armię, chce Tylko Ciebie, jesteś moim ideałem, wiesz nikogo tak bardzo jeszcze nie kochałam! < 3
Nie odejdę, a jeśli tak, to zawrócę. Zawrócę za Tobą.



nie spodziewałam się, że na tak długo pozostaniesz w mojej głowie, że będziesz wypełniał każdą sekundę mojego życia.

bo na ciebie warto tracić czas.

złapał mnie za rękę, a potem ciepłym ruchem przyciągnął do siebie. tak, to był chyba mój najpiękniejszy sen.

zazdroszczę twojej poduszce, bo każdego wieczoru przytulasz się do niej. eej, chciałabym być twoją poduszką.

nałożyć make-up i najzajebistsze ciuchy, wyprostować włosy i udawać szczęśliwą. tak, to chyba moje codzienne zajęcie.

Brak komentarzy: