piątek, 3 czerwca 2011

OPISY.

8760277e000113324d7a7c65.jpg
Życie wyleciało mi z rąk.
Aż do końca od początku, zawsze z tymi co w porządku.

Nie chce ideału ! Chcę Ciebię.
tu właśnie chodzi o to, by mieć wokół tych, co są cenniejsi niż złoto.
Mówią mi zostaw i tak wszystko się wali -
specjaliści ludzkich serc , którzy nigdy nie kochali !

Nie mogę Ci obiecać, że rozwiążę wszystkie Twoje problemy,
ale mogę Ci obiecać, że nie zostawię Cię z nimi samego.

każda miłość jest ważna, lecz ta co trwa - najważniejsza .
I pewnie gdybym prowadziła pamiętnik,
Twoje imie widniałoby na każdej stronie

Nie wszystko ma cenę - wspomnienie, miłość, marzenie ...
ja i Ty dziś zmieńmy na ,,my''
zakochując się, cierpienie dostajesz gratis ...
I to jest prawdziwa przyjaźń - osłaniać innych nawet kosztem siebie...
nie sztuka powiedzieć: 'jestem'. trzeba jeszcze być.
- On nawet mnie nie widzi ..
- A może Ty nie widzisz jak on patrzy ..?


- apsiik !
- na zdrowie.
- apsiiik !
- co ty alergie masz ?
- tak na idiotów.

Brak komentarzy: